مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:302023-09-25فرهنگي

10 رشته جدید در هنرستان ها / افتتاح 5 هنرستان هنرهای زیبا


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پنج هنرستان هنرهای زیبا در سال تحصیلی 1403-1402، به تعداد هنرستان های کشور اضافه شد.

- مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پنج هنرستان هنرهای زیبا در سال تحصیلی 1403-1402، به تعداد هنرستان های کشور اضافه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، محمدحسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست توسعه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه هنرستان های هنرهای زیبا و مراکز آموزش هنری در دوره جدید و تأکیدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور هنری در این راستا، مقرر شد در هر استان حداقل دو هنرستان هنرهای زیبای پسرانه و دخترانه ایجاد شود.

وی گفت: در جهت عملیاتی کردن این سیاست، از ابتدای دولت سیزدهم، 12 هنرستان جدید در استان های مختلف تأسیس شده بود و در ابتدای سال تحصیلی جدید نیز پنج هنرستان دیگر به مجموعه هنرستان های هنرهای زیبا در کشور اضافه شد.

اسماعیلی افزود: هنرستان هنرهای زیبای دختران شیراز و هنرستان هنرهای زیبای پسران لارستان در استان فارس، هنرستان هنرهای زیبای دختران بندرعباس و هنرستان هنرهای زیبای پسران میناب در استان هرمزگان، هنرستان هنرهای زیبای پسرانه شاهرود در استان سمنان، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 رشته جدید در هنرستان ها / افتتاح 5 هنرستان هنرهای زیبا

10 رشته جدید در هنرستان ها / افتتاح 5 هنرستان هنرهای زیبا