مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-18بين الملل

رژیم صهیونیستی با «تهدید وجودی» مواجه شده است


سردبیر روزنامه البناء لبنان اظهار کرد: نسل جدید از دانشگاهیان که اهل علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف هستند، مفهوم جدیدی از حکومتداری و سیاست را ارائه دادند.

- ایسنا/قم سردبیر روزنامه البناء لبنان اظهار کرد: نسل جدید از دانشگاهیان که اهل علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف هستند، مفهوم جدیدی از حکومتداری و سیاست را ارائه دادند.

ما در راه پیشرفت و تعالی هستیم.

دکتر ناصر قندیل در هم اندیشی علمی بین المللی طوفان الاقصی و آینده مسئله فلسطین که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت مجازی برگزار شد، با تمثیل حرکت مقاومت به نمودارهای ریاضی گفت: اگر مقاومت را در چند دهه اخیر درنظر بگیرید می بینید که یک خط رو به تعالی است، گاهی اوقات نمودارها دارای منحنی های نزولی هستند اما می توان گفت هیچگاه مقاومت دارای منحنی نزولی نبوده است.

وی با اشاره به مبارزات مقاومت از قبیل جنگ های 33 روزه تا امروز گفت: ما از کمپ دیوید و اشغال لبنان به این مرحله رسیده ایم که می توانیم معادلات منطقه را تعیین کرده و برای اسراییلی ها تهدید جدی ایجاد کنیم.

ما امروز با حالت گذار و پرش صعودی بزرگ مواجه هستیم به این صورت که امروز اسراییل با تهدید وجودی هم از داخل و هم از بیرون مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی با «تهدید وجودی» مواجه شده است

رژیم صهیونیستی با «تهدید وجودی» مواجه شده است