مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-10اقتصادي

ضعف تشکیلاتی کار سامانه پنجره واحد زمین را با اختلال روبرو می کند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: طی 10 - 12 سال گذشته 500 هزار هکتار از جنگل ها و مراتع ملی تخریب شد و فقط 270 هزار هکتار از آنها خلع ید شد اما این به معنای احیای متراژ خلع ید شده نیست.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: طی 10 - 12 سال گذشته 500 هزار هکتار از جنگل ها و مراتع ملی تخریب شد و فقط 270 هزار هکتار از آنها خلع ید شد اما این به معنای احیای متراژ خلع ید شده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر جهانگیر در مراسم آیین رونمایی از سامانه پنجره واحد زمین گفت: سامانه پنجره واحد زمین زمانی واقعی و دقیق به وظایف می رسد که پرونده های قضایی کاهش یابد.

همه دستگاه های قضایی و اجرایی باید تلاش کنند نظارتشان را با پیشگیری های پیشینی جایگزین کنند، پیشگیری های پسینی رافع مشکلات نیست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ادامه داد: نقش بازار سوداگری و کاهش ارزش پول ملی بازار زمین و مسکن کشور را تحت الشعاع قرار داده است.

طی 45 سال گذشته قیمت زمین و مسکن 100 هزار برابر و قیمت ارز کمی کمتر از 15 هزار برابر شده است.

وی حکمرانی مطلوب را در گرو شناسایی نقش های نهادهای مختلف از طریق شرح وظایف و ماموریت های سازمانی آنها دانست و گفت: برای اجرای ماموریت های دستگاه ها باید بسترهای لازم از جمله بهره وری از طریق رصد کارایی و اثرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف تشکیلاتی کار سامانه پنجره واحد زمین را با اختلال روبرو می کند

ضعف تشکیلاتی کار سامانه پنجره واحد زمین را با اختلال روبرو می کند