مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-01سياسي

کار پژوهشی راهکار متعالی شناخت عمیق سیره شهداست


رٰییس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه باید جزو رهروان واقعی راه شهدا باشیم انجام کار پژوهشی در حوزه شهدا را یکی از ارکان شناخت آنها و ایثارگری ها و ارزش ها عنوان کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی حسین محمدظاهری صبح امروز در نخستین همایش علمی کنگره 8 هزار شهید استان همدان با گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حرکت در مسیر شهدا باید همواره در باطن زندگی فردی و اجتماعی ما جاری و ساری باشد.

وی تلاش و پژوهش در مسیری که شهدا جان خود را برای آن گذاشتند را بسیار ارزشمند دانست و با اشاره به مصداق هایی از ایثارگری شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس خواستار ترویج این دیدگاه در جامعه شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان اقدامات برگزارکنندگان این همایش را قطره ای کوچک در برابر دریای بیکران رشادت های رزمندگان اسلام خواند و افزود: امیدوارم خداوند متعال ما را رهروان واقعی راه شهدا قرار دهد.

ثبت 253 مقاله علمی در کنگره شهدا دبیر علمی این همایش این مراسم را نخستین همایش علمی در حوزه ترویج ایثار و شهادت دانست و افزود: امیدواریم خداوند متعال همه اقدامات انجام شده برای برگزاری این همایش علمی را از خادمان شهدا بپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار پژوهشی راهکار متعالی شناخت عمیق سیره شهداست

کار پژوهشی راهکار متعالی شناخت عمیق سیره شهداست