مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:072023-09-30پزشكي

مرکز سراج در دانشگاه علوم پزشکی قم راه اندازی شود


کارگروه «سلامت اجتماعی و کاهش آسیب ها» با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین دانشگاه و برخی مدیران استانی تشکیل و در آن بر لزوم توجه بیشتر به بعد سلامت اجتماعی در حوزه سلامت تأکید شد.

- ایسنا/قم کارگروه سلامت اجتماعی و کاهش آسیب ها با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونین دانشگاه و برخی مدیران استانی تشکیل و در آن بر لزوم توجه بیشتر به بعد سلامت اجتماعی در حوزه سلامت تأکید شد.

دکتر مهدی مصری در کارگروه سلامت اجتماعی و کاهش آسیب ها در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی به ابعاد مختلف سلامت جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: مراکز تحقیقاتی مرتبط با مؤلفه های اثربخش اجتماعی در سلامت در دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد اما به بعد سلامت اجتماعی در حوزه سلامت کمتر توجه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نقش تأثیرگذار وزارت کشور در حوزه اجتماعی را موردتوجه قرار داد و گفت: دانشگاه در برنامه تحول و تعالی خود یکی از ابعادی که به آن توجه دارد حوزه اجتماعی سلامت است.

لزوم توجه بیشتر به بعد سلامت اجتماعی در حوزه سلامت به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مصری با بیان اینکه یکی از حوزه های مهم در سطح استان قم حوزه سلامت اجتماعی است، اظهار کرد: یکی از ظرفیت های مهم استان وجود مؤسسات و پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز سراج در دانشگاه علوم پزشکی قم راه اندازی شود

مرکز سراج در دانشگاه علوم پزشکی قم راه اندازی شود