مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-19بين الملل

تشریح 4 مؤلفه بی اعتبار شدن اسراییل در پی طوفان الاقصی


عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی با ذکر 4 مؤلفه بی اعتبار شدن اسراییل در پی طوفان الاقصی، حمله رژیم صهیونیست به بیمارستان المعمدانی غزه را تاکتیک «جنگ بزرگ و هراس بزرگ» دانست که نتیجه ای جز بسیج مردم جهان با ظلم اسراییلی در پی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رژیم جنایتکار صهیونیستی با بمباران بیمارستانی در غزه موجب شهادت جمع زیادی از مجروحان و مردمی که به بیمارستان پناه برده بودند، شد.

صهیونیست ها با وجود قولی که به صلیب سرخ درباره امنیت این بیمارستان داده بودند، در حملاتی وحشیانه دست به جنایتی تلخ زدند؛ این جنایت وحشیانه موجب خشم بسیاری از ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان شد و در همین راستا تجمعات گسترده ای در ایران و بسیاری از کشورها برگزار شد.

در رابطه با جنایت غیرانسانی رژیم صهیونیست با سعیدرضا عاملی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی و استاد دانشگاه تهران گفت وگو کردیم.

* ذکر مؤلفه های بی اعتباری صهیونیست که در پی طوفان الاقصی رقم خورد دبیر سابق شورایعالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: اقدامات نظام حماس پرده از یک مظلومیت تاریخی برمی دارد که به هشتاد سال پیش یعنی سال 1948 برمی گردد که دولت غاصب اسراییل با زورگویی و اشغال سعی در دولت سازی و سرزمین زدویی از مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح 4 مؤلفه بی اعتبار شدن اسراییل در پی طوفان الاقصی

تشریح 4 مؤلفه بی اعتبار شدن اسراییل در پی طوفان الاقصی