مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-15اقتصادي

هیچ بازاری برای عرضه و فروش پرندگان در مازندران نداریم


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه اقدامات مهم در بحث جلوگیری از صید و شکار پرندگان مهاجر در طبیعت به ویژه سطح تالاب های استان در حال انجام است و کماکان هم تداوم دارد، - عطاء الله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره تعیین تکلیف بازار فروش پرندگان و همچنین دامگاه ها در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: مجموعه بازار فروش پرندگان را که بعد از سال ها به طور کامل جمع کردیم و امسال هم محلی رسمی برای عرضه و فروش پرندگان مهاجر نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه هیچ بازاری برای عرضه و فروش پرندگان نداریم، افزود: با مجموعه فرمانداری و اعضای شورای تأمین هماهنگی های لازم را انجام دادیم و از ظرفیت مجموعه انتظامی شهرستان هم استفاده می کنیم تا حتی عرضه ای در مجاورت خیابان و به صورت پراکنده نداشته باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران به کشت دوم برنج در مناطق سرخرود و فریدونکنار، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز آبگیری دامگاه ها انجام نشده، پیگیر بحث آبگیری در دامگاه ها هستیم.

کاویان بیان کرد: جلساتی با نمایندگان دامگاه داران داشتیم و باز هم خواهیم داشت و در این جلسه بر پرهیز از روش های صید غیرمجاز مطابق با برنامه سازمان حفاظت محیط زیست تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بازاری برای عرضه و فروش پرندگان در مازندران نداریم

هیچ بازاری برای عرضه و فروش پرندگان در مازندران نداریم