مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 23:302023-09-28بين الملل

بایدن: ترامپ تهدیدی علیه نهادهای دموکراتیک آمریکا است


جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با اشاره به اینکه دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین این کشور و متحدانش تهدیدی علیه ماهیت نهادهای دموکراتیک این کشور محسوب می شود می گوید که اتفاقی خطرناک در آمریکا در حال رخ دادن است .

- جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با اشاره به اینکه دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین این کشور و متحدانش تهدیدی علیه ماهیت نهادهای دموکراتیک این کشور محسوب می شود می گوید که "اتفاقی خطرناک در آمریکا در حال رخ دادن است".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، در گلچینی از متن سخنرانی بایدن در آریزونا که کاخ سفید آن را پیشاپیش منتشر کرده، آمده است: جنبشی افراط گرایانه ای وجود دارد که با باورهای پایه ای به دموکراسی مان هم خوانی ندارد.

نام این جنبش عظمت را دوباره به آمریکا بازگردانیم است.

با اینکه نامزد اصلی حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 همچنان مشخص نشده است، تمرکز بایدن بر روی ترامپ نشان می دهد که وی باور دارد ترامپ علی رغم مواجه با چندین کیفرخواست، نامزد پیشروی این حزب خواهد بود.

این چهارمین سخنرانی ریاست جموری بایدن در رابطه با مسئله دموکراسی است.

بایدن علی رغم داشتن میزان رضایت پایین و وجود نگرانی های گسترده میان رای دهندگان در رابطه با سن وی قصد دارد تا برای یک دوره دیگر رییس جمهوری آمریکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: ترامپ تهدیدی علیه نهادهای دموکراتیک آمریکا است

بایدن: ترامپ تهدیدی علیه نهادهای دموکراتیک آمریکا است