مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 07:552023-10-11پزشكي

عقد قرارداد 7 طرح فناورانه حوزه سلامت طی نیمه نخست امسال در خراسان شمالی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از عقد قرارداد هفت طرح فناورانه حوزه سلامت طی نیمه نخست امسال در این استان خبر داد.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد عقد قرارداد 7 طرح فناورانه حوزه سلامت طی نیمه نخست امسال در خراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از عقد قرارداد هفت طرح فناورانه حوزه سلامت طی نیمه نخست امسال در این استان خبر داد.

دکتر بهرام بیباک در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اهداف بنیادی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، افزایش اقدامات راهبردی مدیریت توسعه فناوری سلامت در استان است.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا طی شش ماه نخست سال جاری دو طرح در دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه طراحی و اجرا شده است، افزود: طی نیمه نخست سال سه هسته فناور در معاونت دانشگاه شکل گرفته که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

بیباک با بیان اینکه طی این مدت 10 طرح فناورانه بررسی شده که منجر به عقد قرارداد با هفت مورد شده، از ثبت دو اختراع طی شش ماه نخست سال توسط مدیریت توسعه فناوری خبر داد و افزود: سه شورای فناوری طی این مدت برگزار شد که در این شوراها برنامه ریزی لازم برای گسترش امور توسعه فناوری سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قرارداد 7 طرح فناورانه حوزه سلامت طی نیمه نخست امسال در خراسان شمالی

عقد قرارداد 7 طرح فناورانه حوزه سلامت طی نیمه نخست امسال در خراسان شمالی