مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-18سياسي

واکنش مشاور رهبر انقلاب به جنایت اسراییل در غزه


مشاور مقام معظم رهبری در پیامی تاکید کرد: دیگر جایی برای صهیونیست های غاصب و افسارگسیخته در این منطقه وجود ندارد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی اکبر ولایتی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و زخمی شدن صد ها تن از زنان و کودکان و مردم بی گناه و غیرنظامی بی دفاع انجامید را به شدت محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جنایت بی سابقه در بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و مجروح شدن صد ها تن از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انجامید، در تاریخ معاصر بی سابقه است و این جنایت شنیع نشان داد که دیگر هیچ جایی برای صهیونیست ها در این منطقه بسیار مهم و مقدس و خاستگاه پیامبران الهی وجود ندارد.

جنایتکاران جهانی، چون آمریکا که بی دریغ از این رژیم جعلی حمایت می کنند و پایه گذاران جنایات بشری تاریخ معاصر و متاخر، یعنی انگلیسی ها نقش اساسی در ایجاد این پایگاه ترور، وحشت، کودک کشی، آدم کشی و نفی بلد مردم بی گناه دارند و مقصران اصلی این طراحی جنایتکارانه هستند.

بی تردید هیچ راهی جز ریشه کن کردن این غده سرطانی وجود ندارد و حامیان این دیوسیرتان بشرنما بدانند این اعمال شقاوت آمیز تیر خلاصی است بر پیکر صهیونیزم و قطعا صبر مسلمانان و آزادی خواهان جهان دیگر لبریز شده و به توصیه های سازشکاران اعتنا نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مشاور رهبر انقلاب به جنایت اسراییل در غزه

واکنش مشاور رهبر انقلاب به جنایت اسراییل در غزه