مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-10سياسي

وزرا به کدام شهرستان های فارس سفر می کنند؟


رییس جمهور و هیئت دولت طی روزهای پنجشنبه 20 و جمعه 21 مهر ماه در دومین سفر خود مهمان مردم فارس می شوند که در این گزارش مروری بر جزییات برنامه حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم در این استان پهناور کشور داریم.

- ایسنا/فارس رییس جمهور و هیئت دولت طی روزهای پنجشنبه 20 و جمعه 21 مهر ماه در دومین سفر خود مهمان مردم فارس می شوند که در این گزارش مروری بر جزییات برنامه حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم در این استان پهناور کشور داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، رییس جمهور و هیئت دولت برای دومین بار در روزهای پنج شنبه 20 و جمعه 21 مهر ماه 1402 به استان فارس سفر می کنند.

نخستین برنامه سفر رییس جمهور به استان فارس، بازدید و افتتاح شش قطعه آزادراه شیراز- اصفهان است و دیدار حجت الاسلام رییسی با آحاد مردم استان پنج شنبه بعد از ظهر ساعت 15:30 در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شهر شیراز بدون نیاز به کارت ورود انجام می شود و صبح جمعه نیز رییس جمهور دیدار مردمی در شهرستان رستم با مردم خواهند داشت.

سخنرانی در مراسم بزرگداشت سالروز حافظ، شرکت در شورای اداری و برنامه ریزی استان فارس، حضور در نشست خبری با خبرنگاران، دیدار با هنرمندان، شعرا، دیدار و جلسه با اساتید، دانشمندان و نخبگان دانشگاهی، دیدار با دانشجویان جدیدالورود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، افتتاح خط دوم انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرا به کدام شهرستان های فارس سفر می کنند؟

وزرا به کدام شهرستان های فارس سفر می کنند؟