مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:412023-09-27سياسي

«قرآن» آینده جهان را توام با امید معرفی کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در سومین نشست اعضای باشگاه دیپلمات های فارسی گوی که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال در آیات 1 تا 4 سوره الرحمن فرمود (خدای رحمان قرآن را یاد داد، انسان را آفرید و به او بیان آموخت)، اینکه ما بتوانیم آنچه در اندیشه های ما موج می زند را به یک زبان و بیانی به یکدیگر انتقال بدهیم، این مورد تشویق خدای متعال است.

وی ادامه داد: یعنی این محفل، محفلی است که خدا آن را تأیید می کند که ما دور هم جمع شویم و بتوانیم با یکدیگر ارتباط فکری و معنوی ایجاد کنیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: ما باید بتوانیم عمیق ترین فرهنگِ در خور و شایسته را که تمدن اسلامی است با زبان و بیان به دیگران نشان بدهیم و تبیین کنیم و دیگران در جریان زبان و بیان ما قرار بگیرند، ما در محضر سفرای کشورهای مختلف هستیم اما هر انسان عدالت خواه و اهل صلح و امنیت، هر انسان دلسوز نسبت به انسان های کره زمین، سفیر عدالت، آزادی و دلسوخته برای نجات انسان ها به حساب می آید، همه ما باید این نقش سفارتی را برای تبیین حقایق تمدن ایمانی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: مسئله دیگر این است که زبان دین چه زبانی بوده است؟ زبان کتاب آسمانی مخصوصاً اَتمَم و اَکمل کتاب های آسمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قرآن» آینده جهان را توام با امید معرفی کرده است

«قرآن» آینده جهان را توام با امید معرفی کرده است