مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-10سياسي

هیمنه دورغین رژیم صهیونیستی شکسته شد


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کاری که رزمندگان فلسطینی در سرزمین های اشغالی کردند هیمنه رژیم سفاک صهونیستی را در هم شکستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کاری که رزمندگان فلسطینی در سرزمین های اشغالی کردند هیمنه رژیم سفاک صهونیستی را در هم شکستند.

سردار رجبی 18 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه خوی گفت: مسئله فلسطین مسئله کل جهان اسلام است و پیروزی های رزمندگان فلسطینی نشان داد که رژیم غاصب صهیونیستی ضعیف تر از هر زمان دیگری است.

وی امنیت و توسعه پایدار را جزو محوری ترین برنامه های سپاه عنوان کرد و گفت: با توجه به وحدت رویه ای که در شهرستان وجود دارد با رویکرد جهادی عقب ماندگی های خوی جبران شود.

سردار رجبی تحول آفرینی و امید آفرینی را جزو برنامه های دیگر سپاه عنوان کرد و افزود: سپاه در کنار سایر مسئولین باید ظرفیت های ارزشمند را از بالقوه به بالفعل تبدیل کند و در انجام این کارها پیشقدم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پایان سردار علایی فرمانده سابق سپاه خوی تودیع و سرهنگ مصطفی آقایی بعنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان خوی معارفه شد و همچنین سردار علایی طی حکمی بعنوان مشاور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیمنه دورغین رژیم صهیونیستی شکسته شد

هیمنه دورغین رژیم صهیونیستی شکسته شد