مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-23اقتصادي

صنایع در صدر تامین برق کشور در نیمه نخست سال


بررسی ها نشان می دهد در فصل گرم سال جاری و برای نخستین بار میزان مصرف بخش صنعتی از بخش خانگی در کشور پیشی گرفت، اتفاقی که در سایه همراهی مشترکان بخش خانگی با برنامه های مدیریت مصرف برق رقم خورد و نسبت به سال های گذشته شرایط مطلوب تری را برای صنایع در حوزه تولید رقم زد.

- بررسی ها نشان می دهد در فصل گرم سال جاری و برای نخستین بار میزان مصرف بخش صنعتی از بخش خانگی در کشور پیشی گرفت، اتفاقی که در سایه همراهی مشترکان بخش خانگی با برنامه های مدیریت مصرف برق رقم خورد و نسبت به سال های گذشته شرایط مطلوب تری را برای صنایع در حوزه تولید رقم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس برنامه های مدیریت مصرف سال جاری مقرر شد تا بیش 580 هزار واحد صنعتی که عمدتاً کسب و کارهای کوچک و یا خانگی بودند، بدون هیچ محدودیتی در تابستان سال جاری برق مصرف کنند و شهرک های صنعتی نیز در کنار صنایع بزرگ ضمن تعامل با وزارت نیرو و مدیریت زمان مصرف، امکان بیشترین استفاده از برق را به دست آورند.

در همین راستا و در ابتدای فصل گرم سال مقرر شد تا به جز صنایع کوچک که بدون محدودیت برق تحویل گرفتند، صنایع فعال در شهرک های صنعتی نیز با جا به جایی روز تعطیل خود مشمول مدیریت مصرف برق شوند و در مقابل در روزهای جمعه نیز برای جبران محدودیت پیش آمده فعال باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع در صدر تامین برق کشور در نیمه نخست سال

صنایع در صدر تامین برق کشور در نیمه نخست سال