موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 02:202023-10-15سياسي

روایت علی اکبر صالحی از مظلوم بودن ملت ایران در قضیه فلسطین!


انقلاب که شد و حالا ما پرچم فلسطین را به دست گرفته بودیم و آقایان رفته بودند که با اسراییل مصالحه کنند! و ما معترض بودیم که چرا مصالحه می کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، صالحی وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در برنامه حضور گفت: من وقتی در بیروت دانشجو بودم، گاهی به اردوگاه فلسطینی ها سر می زدم.

آن موقع دوستان فلسطینی به ما اعتراض می کردند که شما ایرانی ها با اسراییل رابطه دارید و از این حرف ها و ما را تخطئه می کردند.

در پاسخ می گفتیم که این مسئله ربطی به ملت ایران ندارد و دولت است که اینطور رفتار می کند و آنها در پاسخ می گفتند که اگر ملت اراده کند، می تواند دولت را به زیر بکشد و ملت رضایت داده که دولت این کار را می کند.

ما پاسخی نداشتیم بدهیم.

آنها می گفتند شما هم مسئول هستید؛ اگر تک تک تان جمع شوید و اراده تان بر این باشد که دولت این کار را نکند، دولت نمی تواند.

این قضیه گذشت تا اینکه انقلاب شد و حالا ما پرچم فلسطین را به دست گرفته بودیم و آقایان رفته بودند که با اسراییل مصالحه کنند! و ما معترض بودیم که چرا مصالحه می کنید.

ملت ایران هم آن موقع مظلوم بود و هم الان مظلوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت علی اکبر صالحی از مظلوم بودن ملت ایران در قضیه فلسطین!

روایت علی اکبر صالحی از مظلوم بودن ملت ایران در قضیه فلسطین!