مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:052023-09-25سياسي

امروز بر ما تکلیف است تا در عرصه های مختلف کشور راه شهدا را ادامه دهیم


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امروز بر ما تکلیف است تا در عرصه های مختلف کشور راه شهدا را ادامه داده و در زندگی خود از آن ها الگو گیری کنیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امروز بر ما تکلیف است تا در عرصه های مختلف کشور راه شهدا را ادامه داده و در زندگی خود از آن ها الگو گیری کنیم.

حمید قویدل سوم مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس در مراسم تجلیل از ایثار گران، برگزیدگان مسابقات قرآنی جمعیت هلال استان اردبیل و خادمان حسینی اظهار کرد: اقتدار و عظمت امروز کشور ما مرهون خون شهیدان و مجاهدت های جانبازان است و امروز پاسداری از اهداف این قشر برای ما امری ضروری است.

به گفته وی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی یادگاران دفاع مقدس چیزهایی که در تصورات ما نمی گنجد را به چشم خود دیده و با اقتدار در مقابل دشمن ایستادند .

این مسئول اذعان کرد: امروز برما تکلیف است تا در عرصه های مختلف کشور راه آن ها را ادامه داده و بدهکار رشادت های آن ها نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: ما مدیون فداکاری های شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های آنان هستیم، چرا که اگر این ایثارگری ها نبود امروز به همین راحتی در چنین محافلی نمی توانستیم دور هم جمع شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بر ما تکلیف است تا در عرصه های مختلف کشور راه شهدا را ادامه دهیم

امروز بر ما تکلیف است تا در عرصه های مختلف کشور راه شهدا را ادامه دهیم