مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-10اقتصادي

پروژه مسکن ملی در نهاوند به علت زلزله خیز بودن سرعت گیرد


فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه تأمین مسکن از اولویت های نخست دولت است، گفت: از دستگاه های متولی و خدمات رسان شهرستان می خواهیم جدیت بیشتر و جهادی در تحقق وعده ها به مردم در این حوزه داشته باشند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه تأمین مسکن از اولویت های نخست دولت است، گفت: از دستگاه های متولی و خدمات رسان شهرستان می خواهیم جدیت بیشتر و جهادی در تحقق وعده ها به مردم در این حوزه داشته باشند.

ضرغام احمدوند سه شنبه، 18 مهر در جلسه شورای مسکن شهرستان نهاوند، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص شهرستان نهاوند در بحث زلزله خیز بودن و قرار گرفتن روی گسل زلزله و همچنین نیاز به مسکن ارزان باید پروژه مسکن ملی در شهرستان سرعت بگیرد.

احمدوند ادامه داد: با توجه به این شرایط، شهرستان در حال حاضر در بحث پروژه مسکن ملی از شهرستان های پیش رو است اما باید آینده نگری هم داشته باشیم که در آینده با مشکل و کمبود مواجه نشویم.

فرماندار نهاوند در ادامه در اجرای این پروژه خواستار اجرای تعرفه های پیشنهادی توسط متولیان و درباره مسکن ملی برزول و گیان خواستار ارائه لیست توسط بخشداران شد و گفت: در بحث آماده سازی هم هر کدام از دستگاه ها، شهرداری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکن ملی در نهاوند به علت زلزله خیز بودن سرعت گیرد

پروژه مسکن ملی در نهاوند به علت زلزله خیز بودن سرعت گیرد