مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-02اقتصادي

وزیر کار: در سال 1401 یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش تولید برابر با ایجاد اشتغال است، گفت: خوشبختانه در سال 1401 یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد که امیدوارم در سال 1402 این رقم افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدارهای جداگانه با مدیران عامل برخی از بانک های دولتی و خصوصی از آنها در راستای تحقق کمی و کیفی اهداف دولت در برنامه زیست بوم ملّی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغال زایی از منابع تکلیفی و بودجه سنواتی و حمایت از مشاغل خانگی تقدیر کرد.

این نشست با هدف بررسی عملکرد اعطای تسهیلات اشتغال زایی از منابع تکلیفی و بودجه سنواتی و تشریح برنامه های اعطای تسهیلات از منابع جدید برگزار شد.

مرتضوی در این دیدارها ضمن تقدیر از عملکرد بانک های کشور، اظهار کرد: تحقق مأموریت های خطیر دولت در زمینه هایی همچون ایجاد اشتغال مولد و پایدار و صیانت از نیروی کار جز با اتکا به عنایت الهی، سرلوحه قراردادن خدمات صادقانه خودجوش به مردم، وجدان کاری و مسئولیت پذیری نسبت به آحاد جامعه میسر نمی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: خوشبختانه در دو سال گذشته رشد اقتصادی خوبی داشتیم و همه گزارش ها مؤید این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: در سال 1401 یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد

وزیر کار: در سال 1401 یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد