مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-19بين الملل

تجمع کادر درمان خراسان جنوبی در محکومیت جنایت صهیونیست ها


کادر درمان و سلامت خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور به منظور محکومیت حمله صهیونیست ها به بیمارستان المعمدانی غزه در بیمارستان های این استان تجمع کردند و ندای «مرگ بر اسراییل» را سر دادند.

- ایسنا/خراسان جنوبی کادر درمان و سلامت خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور به منظور محکومیت حمله صهیونیست ها به بیمارستان المعمدانی غزه در بیمارستان های این استان تجمع کردند و ندای مرگ بر اسراییل را سر دادند.

کادر درمان و سلامت خراسان جنوبی، امروز 27 مهر ماه همزمان با سراسر کشور با تجمع در مراکز درمانی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدافعان حوزه سلامت و بهداشت خراسان جنوبی با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی حاوی شعار قدس آزاد خواهد شد و اسراییل نابود است ، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

کادر درمان و سلامت بیمارستان های رازی و امام رضا(ع) بیرجند به همراه پزشکان، پرستاران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در محوطه این بیمارستان ها حضور یافتند مقرر شد تا عصر امروز نیز در گلزار شهدای گمنام شهرستان بیرجند، مردم این شهرستان با حضور هیئات مذهبی تجمعی برای محکوم کردن جنایات بی شرمانه رژیم صهیونیستی برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع کادر درمان خراسان جنوبی در محکومیت جنایت صهیونیست ها

تجمع کادر درمان خراسان جنوبی در محکومیت جنایت صهیونیست ها