مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-27اقتصادي

تخصیص 1580 میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری های زنجان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان از اختصاص 1580 میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری های این استان برای خرید ماشین آلات خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان از اختصاص 1580 میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری های این استان برای خرید ماشین آلات خبر داد.

وجیه الله بیگدلی ظهر امروز (5 مهرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 960 میلیارد ریال از این مبلغ برای 47 دهیاری استان زنجان طی سال جاری تصویب شده است، اظهار کرد: از محل پرداخت این وام، 19 دهیاری ماشین آلات سنگین، بیل بکهو، تراکتور و نیسان خریداری کرده و 28 دهیاری در حال تکمیل مراحل خرید هستند.

وی افزود: مبلغ 620 میلیارد ریال از این وام نیز برای 17 دهیاری استان زنجان مصوب شده است که در حال تشکیل پرونده بانکی هستند.

این مسئول ادامه داد: این اقدام گامی مهم در جهت خودکفایی و ایجاد درآمدزایی برای دهیاری ها و ارتقای سطح خدمات رسانی آنها به روستاییان است.

بیگدلی اظهار کرد: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری ها به ماشین آلات موجب شده حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این نظر تبدیل به کارگاه عمرانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 1580 میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری های زنجان

تخصیص 1580 میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری های زنجان