مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-02سياسي

مصالحه در شانزدهمین پرونده قصاص استان هرمزگان ایجاد شد


رییس کل دادگستری هرمزگان از ایجاد مصالحه در شانزدهمین پرونده قصاص این استان از ابتدای امسال و در آستانه اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی قهرمانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در آستانه اربعینِ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) و با اجرای پویش مردمی به عشق امام حسین (ع) می بخشم ، شانزدهمین پرونده قصاص استان هرمزگان از ابتدای امسال منجر به صلح و سازش شد.

وی اظهار داشت: در نتیجه اعزام هیئت صلح و سازش شورای حل اختلاف زندان مرکزی بندرعباس به استان خراسان رضوی و پس از برگزاری جلسات متعدد با اولیای دم یک پرونده قتل عمد، خوشبختانه تلاش های اعضای هیئت صلح و سازش، مؤثر واقع شد و خانواده مقتول با تأسی سیره اهل بیت (علیهم السلام) و به عشق سیدالشهدا (ع)، ضمن اعلام بخشش و رضایت منجز و قطعی خود، به این زندانی، فرصت زندگی دوباره بخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: این یازدهمین اعزام هیئت صلح و سازش شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان به استان های دیگر است و پیش از این نیز اعضای این هیئت با سفر به 10 استان کشور موفق به جلب رضایت اولیای دم در پرونده های قصاص شده اند.

قهرمانی با اشاره به اینکه این محکوم به قصاص از 5 سال پیش تاکنون در زندان بندرعباس به سر می برد و منتظر اجرای مجازات بود، تصریح کرد: قصاص قاتل، حق شرعی و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه در شانزدهمین پرونده قصاص استان هرمزگان ایجاد شد

مصالحه در شانزدهمین پرونده قصاص استان هرمزگان ایجاد شد