مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 22:152023-08-31اقتصادي

وزیر صمت به استان مرکزی سفر می کند


وزیر صنعت، معدن و تجارت دهم و یازدهم شهریورماه به استان مرکزی سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان مرکزی، عباس علی آبادی دهم و یازدهم شهریورماه 1402 به منظور بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی و دیدار با صنعتگران و فعالین اقتصادی به استان مرکزی سفر می کند.

سفر یک و نیم روزه وزیر صمت، عصر جمعه دهم شهریورماه با حضور در گلزار شهدای شهر زاویه در شهرستان زرندیه آغاز می شود و در ادامه از شهرک صنعتی زاویه بازدید خواهد داشت و شرکت فولاد دشستان با حضور وی افتتاح خواهد شد.

روز شنبه یازدهم شهریورماه، برنامه وزیر صمت در استان مرکزی، با حضور در شهرک صنعتی فراهان و بازدید از گروه صنعتی کبیر آغاز می شود و سپس با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با آیت الله دری نجف آبادی ملاقات می کند.

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و نشست با فعالین اقتصادی استان از دیگر برنامه های وزیر صمت در اراک است که در استانداری مرکزی برگزار خواهد شد.

علی آبادی نیمروز شنبه، با حضور در شرکت واگن پارس مپنا از خط تولید این شرکت بازدید خواهد کرد و سپس از طرح (فولاد)، طرح آندسازی شرکت کربن صنعت امیرکبیر و یک شرکت آلومینیومی در شهرک صنعتی خیرآباد بازدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت به استان مرکزی سفر می کند

وزیر صمت به استان مرکزی سفر می کند