موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:362023-09-06فناوري

این توپ اضطراب را تا 75 درصد کاهش می دهد!


پژوهشگران می گویند آزمایش ها نشان می دهد یک توپ آرامش بخش هوشمند با تغییر شکل می تواند اضطراب را تا 75 درصد کاهش دهد.

- جی پلاس ، به نقل از اس ای ، بر اساس یک مطالعه جدید، یک توپ آرامش بخش هوشمند که برای کمک به تنظیم تنفس طراحی شده است، می تواند به کاهش قابل توجه اضطراب کمک کند.

این توپ تغییر شکل دهنده یک وسیله فیزیکی برای حمایت از تندرستی (PAWS) نامیده می شود و اختراع الکسز فارال(Alexz Farrall) دانشمند رایانه از دانشگاه بث(Bath) در بریتانیا است.

هنگامی که کاربران نفس خود را دم و بازدم می کنند، این توپ همزمان منبسط و منقبض می شود و به نگه دارنده آن بازنمایی ملموسی از تنفس کاربر ارائه می کند تا به تمرکز ذهن و تنظیم احساسات وی کمک کند.

فارال می گوید: این توپ با شکل فیزیکی دادن به تنفس، خودآگاهی و تعامل را افزایش می دهد و نتایج مثبت سلامت روان را تقویت می کند.

این یک تجربه شخصی و جذاب است و برای همه قابل دسترسی است.

تمرینات تنفسی مدت هاست که برای مدیریت اضطراب و ارتقای سلامت روانی استفاده می شوند و اغلب در درمان هایی مانند رفتار درمانی شناختی(CBT) و رفتار درمانی دیالکتیکی(DBT) مورد استفاده قرار می گیرند.

با این حال، این جلسات تنفس آگاهانه همیشه آن طور که باید موفق نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این توپ اضطراب را تا 75 درصد کاهش می دهد!

این توپ اضطراب را تا 75 درصد کاهش می دهد!