مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-09اجتماعي

اتمام عملیات لایروبی رودخانه«کن» در آستانه بارش های پاییزی


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه22 به رسوب برداری مسیل کن اشاره کرد و گفت: لایروبی رودخانه کن به شکل ویژه انجام شده است اما بخشی از این لایروبی در همجواری رودخانه دپو شده که برای جمع آوری آن باید اقدامات عمرانی صورت گیرد.

- اتمام عملیات لایروبی رودخانه کن در آستانه بارش های پاییزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه22 به رسوب برداری مسیل کن اشاره کرد و گفت: لایروبی رودخانه کن به شکل ویژه انجام شده است اما بخشی از این لایروبی در همجواری رودخانه دپو شده که برای جمع آوری آن باید اقدامات عمرانی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بخشی با اعلام خبر اتمام عملیات لایروبی 12 کیلومتری رودخانه کن و وردآورد با هدف جریان روان بارش باران گفت: لایروبی این رودخانه به دو روش سنتی و مکانیزه صورت گرفته، بخش مکانیزه در بالادست رودخانه صورت گرفته و حجم قابل توجهی پسماند و نخاله از محدوده امام زاده داوود، سولقان و کن به پایین دست در طول سال انتقال داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه22 عنوان کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در خصوص اجرای عملیات پاکسازی و لایروبی رودخانه کن و تلاش ها و زحمات صورت گرفته در این خصوص همزمان با بارش های بهاری در ماه های ابتدایی شاهد جریان روان آب باران در این رودخانه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام عملیات لایروبی رودخانه«کن» در آستانه بارش های پاییزی

اتمام عملیات لایروبی رودخانه«کن» در آستانه بارش های پاییزی