مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-16سياسي

ورود 5 میلیون زائر به مشهد


گنابادی نژاد در خصوص ظرفیت های حوزه هوایی بیان کرد: در حوزه حمل ونقل هوایی نیز ظرفیت پروازها برای جابجایی زائر افزایش پیدا کرده بود.

همچنین استفاده از هواپیماهای پهن پیکر در دستور کار قرار داشت تا بتوانیم زائران بیشتری را به کمک هواپیما جابجا کنیم.

- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: همه زائران، امروز 25 شهریور ماه اصرار به بازگشت از مشهد نداشته باشند تا ایمنی مناسبی در جاده ها داشته باشیم و بتوانیم سازماندهی مناسبی در تامین وسایل نقلیه عمومی برای بازگشت فراهم کنیم.

  حجت گنابادی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای بازگشت زائران از مشهد اظهار کرد: با برنامه ریزی های مفصلی که از قبل پیش بینی شده و هماهنگی های گسترده ای که صورت گرفته، به ویژه در حوزه ضوابط و مقررات و در حوزه هم افزایی تاکنون شرایط خوبی در مشهد داشته ایم.

  پیش فروش بلیت بیش از 1900 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران    وی ادامه داد: مطابق گزارش مدیر کل راهداری خراسان رضوی بلیت بیش از 1900 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران پیش فروش شده که یک رکورد در حوزه حمل ونقل جاده ای محسوب می شود.

  معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه راه آهن خاطرنشان کرد: مدیرعامل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 5 میلیون زائر به مشهد

ورود 5 میلیون زائر به مشهد