مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 21:052023-08-30اقتصادي

به دنبال شناسایی و رفع نیازهای فناورانه کرمانشاه هستیم


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه از تلاش برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه استان خبر داد و افزود: به زودی مرکزی با همین هدف در مجموعه پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه راه اندازی می شود.

- به دنبال شناسایی و رفع نیازهای "فناورانه" کرمانشاه هستیم ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه از تلاش برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه استان خبر داد و افزود: به زودی مرکزی با همین هدف در مجموعه پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه راه اندازی می شود.

سیامک آزادی در رویداد بسامد -به هم رسانی سرمایه گذاران، ایده پردازان، متخصصین و دانش بنیان ها- که عصر امروز (8 شهریور) با حضور سرمایه گذاران و شرکت های فناور و دانش بنیان در محل برج فناوری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به وجود مدل های مختلف برای تحریک فناوری و توسعه نوآوری در جهان گفت: یکی از این مدل ها، مدل فشار نوآوری است.

وی افزود: در مدل فشار نوآوری افراد بر اساس فناوری های نوظهور در جهان محصولاتی تولید کرده و راهی بازار می کنند، بدون اینکه از ابتدا به این فکر کنند که بازار به محصول آنها نیاز دارد، یا نه.

آزادی گفت: چالش اصلی در این مدل پیدا کردن بازار برای محصولات است، اما با وجود این چالش بزرگ این مدل همچنان در دنیا رواج دارد و شرکت اَپل هم بر اساس همین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال شناسایی و رفع نیازهای فناورانه کرمانشاه هستیم

به دنبال شناسایی و رفع نیازهای فناورانه کرمانشاه هستیم