مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-11بين الملل

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به ماهیگیران فلسطینی


نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) با مسلسل ماهیگیران فلسطینی را در دریای رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و دو تن از آنها را بازداشت کرد.

- نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) با مسلسل ماهیگیران فلسطینی را در دریای رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و دو تن از آنها را بازداشت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری سند فلسطین به نقل از زکریا بکر، مسوول کمیته های اتحادیه ماهیگیران فلسطین اعلام کرد، قایق های جنگی دشمن با مسلسل شروع به تیراندازی کرده و یک قایق ماهیگیری را در غرب بندر رفح محاصره کرده و در ادامه نافذ رمضان صلاح 25 ساله و منیب محمود 26 ساله را بازداشت کردند.

زکریا بکر در ادامه اظهار کرد: ارتباط ما با قایق قطع شده و دو ماهیگیر بازداشت شده به بندر اسدود منتقل شدند.

نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تا 27 اوت گذشته، بیش از 200 بار به ماهیگیران فلسطینی و تجهیزات آنها هنگام حضورشان در مقابل سواحل دریای غزه حمله کردند.

ماهیگیران فلسطینی که تعدادشان بالغ بر 4500 تن است، حمایتی بین المللی از خود، توقف محاصره دریایی، موافقت با ورود تجهیزات ماهیگیری و موتورهای قایق ها و توقف تغییر در مساحت های مجاز ماهیگیری را خواستار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به ماهیگیران فلسطینی

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به ماهیگیران فلسطینی