مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-30دانش

جلسه کنترل پروژه مرکز ملی نخستی سانان تشکیل شد


با حضور رییس و معاونان جهاددانشگاهی و مدیران پژوهشگاه رویان جلسه کنترل پروژه مرکز ملی نخستی سانان تشکیل شد.

- با حضور رییس و معاونان جهاددانشگاهی و مدیران پژوهشگاه رویان؛ جلسه کنترل پروژه مرکز ملی نخستی سانان تشکیل شد با حضور رییس و معاونان جهاددانشگاهی و مدیران پژوهشگاه رویان جلسه کنترل پروژه مرکز ملی نخستی سانان تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، در ادامه بازدیدهای هفتگی معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی از پروژه نخستی سانان، صبح یکشنبه پنجم شهریورماه، با حضور دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی، دکتر سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع و دکتر یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری این نهاد و هیات همراه جلسه کنترل پروژه مرکز ملی نخستی سانان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تشریح روند پیشرفت پروژه، ضرورت راه اندازی مرکز مذکور توسط دکتر حسین بهاروند رییس پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان تبیین شد و تیم فنی و عمرانی پروژه به ارائه گزارشات اجرایی و چالش های پیش رو پرداختند.

در ادامه رییس جهاددانشگاهی با تقدیر از دست اندرکاران علمی و اجرایی پروژه، دستورات لازم برای رفع چالش ها و تسریع بیش از پیش در روند عملیات عمرانی را صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کنترل پروژه مرکز ملی نخستی سانان تشکیل شد

جلسه کنترل پروژه مرکز ملی نخستی سانان تشکیل شد