مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-26سياسي

مداحی جدید باسم کربلایی برای اربعین با یاد امام زمان(عج)+فیلم و ترجمه فارسی


باسم کربلایی مداح مشهور عراق در آستانه اربعین حسینی سال 1445 قمری، مداحی جدیدی با یاد امام زمان(عج) به نام «نمشی مع الحجه، همراه امام عصر پیاده می رویم» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، باسم کربلایی مداح مشهور عراق در آستانه اربعین حسینی سال 1445 قمری، مداحی جدیدی با یاد امام زمان(عج) به نام نمشی مع الحجه، همراه امام عصر پیاده می رویم خواند.

شعر آن سروده احمد الذهبی است.

متن این شعر با ترجمه احمد بچاری را بخوانید: نمشی مع الحجه، مع الحجه، مع الحجه همراه امام زمان (عج) به زیارت پیاده می رویم نسعی الی حجه، الی حجه، الی حجه به سوی حج او می رویم نمشی مع الحجه بسم الله نبدیها با نام خدا زیارت پیاده به همراه امام زمان(عج) را آغاز می کنیم کعبه عشق عدنه نطوف و نحجج بیها کعبه عشقی داریم که به حج آن می رویم و آن را طواف می کنیم  بحرامنه الاسود کل اربعینیه با احرام سیاه در هر اربعین.

  حجتنه مقبوله بکل خطوه نمشیها حج ما با هر قدم که برمی داریم مقبول است مشیتنا للغالی مشیه نهر عذب زیارت پیاده ما بسوی عزیزمان، حرکت رودی گواراست روجاته وجروفه  نبضه قلب یحب موجها و کرانه هایش تپش قلب عاشق است یتمنی کل عاشق،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحی جدید باسم کربلایی برای اربعین با یاد امام زمان(عج)+فیلم و ترجمه فارسی

مداحی جدید باسم کربلایی برای اربعین با یاد امام زمان(عج)+فیلم و ترجمه فارسی