مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-17اجتماعي

معلمان در آموزش و تربیت دانش آموزان اهتمام بیشتری داشته باشند


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: از معلمان انتظار داریم در راستای کیفیت بخشی به آموزش و تربیت و پرورش دانش آموزان اهتمام دوچندانی نسبت به سالیان گذشته داشته باشند.

- ایسنا/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: از معلمان انتظار داریم در راستای کیفیت بخشی به آموزش و تربیت و پرورش دانش آموزان اهتمام دوچندانی نسبت به سالیان گذشته داشته باشند.

عبدالله افرازه شهاوند در همایش سراسری مدیران مدارس کشور که امروز (26 شهریورماه) به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در جمع مدیران مدارس خوزستان در تالار فردوسی اهواز با تقدیر از اقدامات معلمان در اجرای پروژه مهر، اردوهای تابستانه و اردوهای پیشرفت، اظهار کرد: امیدوارم سال تحصیلی سرشار از پیشرفت و موفقیتی برای دانش آموزان داشته باشیم.

جلسات مختلفی در راستای تمهیدات بازگشایی مدارس برگزار شده است و بین فرمانداران، استانداری و آموزش و پرورش همکاری بسیار خوبی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در جلساتی که برگزار شد، تمهیدات لازم اندیشیده و نیاز سخت افزاری و کیفیت بخشی به آموزش مطرح شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: از معلمان انتظار داریم در راستای کیفیت بخشی به آموزش و تربیت و پرورش دانش آموزان اهتمام دوچندانی نسبت به سالیان گذشته داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان در آموزش و تربیت دانش آموزان اهتمام بیشتری داشته باشند

معلمان در آموزش و تربیت دانش آموزان اهتمام بیشتری داشته باشند