مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:362023-08-30اجتماعي

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال


یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها از محدوده سیاه بیشه تا خروجی آزادراه تهران شمال در مسیر شمال به صورت نیمه سنگین است.

وی افزود: تردد خودروها در محورهای هراز ، سوادکوه و کیاسر به صورت روان است.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال هستیم که هر چه به ساعات پایانی روز نزدیک می شویم بر حجم ترافیک افزوده می شود.

جهان تاب با اعلام اینکه محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای شمال آغاز شد، اضافه کرد: بر این اساس ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیون از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران یادآور شد: اعمال محدودیت یک طرفه را طی روز جمعه از مسیر مرزن آباد به سمت کرج و تهران درصورت افزایش حجم ترافیک خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال

آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال