مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:552023-09-10اقتصادي

جذب 43هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در آذربایجان غربی


امروز آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان های امن کشور محسوب می شود و با رفع موانع سرمایه گذاری، فقط در سال گذشته 43 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه های این استان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای میزبانی از برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی و همچنین مسابقات ملی و بین المللی اظهار داشت: برخلاف سال های گذشته، در حال حاضر آذربایجان غربی در صدر اخبار مربوط به میزبانی های بین المللی قرار گرفته است.

وی افزود: در یک ماه گذشته، میزبانی های مختلف در حوزه های ورزشی، فرهنگی و قرآنی در ارومیه داشتیم که نشان از وجود ظرفیت بالا برای میزبانی و امنیت پایدار در استان است.

معتمدیان همچنین با اشاره به توسعه صورت گرفته در آذربایجان غربی بر اساس ریل گذاری های انجام شده، خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم، آذربایجان غربی جایگاه مناسبی در حوزه اشتغال در کشور نداشت  ولی این روند امروز بهبود یافته است.

استاندار آذربایجان غربی به برنامه ریزی های صورت گرفته برای استفاده از ظرفیت مرزهای بین المللی، کشاورزی و گردشگری در استان نیز اشاره کرده و افزود: با تمهیدات پیش بینی شده، شاخص های نرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 43هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در آذربایجان غربی

جذب 43هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در آذربایجان غربی