مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-24سياسي

سیاست دولت در بخش مسکن جا خالی دادن نیست


وزیر راه و شهرسازی به مشکلات موجود برای قیمت گذاری مسکن اشاره کرد و گفت: می توانستیم بگوییم به ما چه و به نوعی جا خالی بدهیم، ولی یک مدل دیگر هم این است که وارد میدان شویم و با وجود همه مسائلی که هست اقدام کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان گروه های مردمی در استانداری زنجان با تاکید بر وجود مشکل در امور مختلف از جمله مسکن اظهار کرد: قانون تولید مسکن که باید از بابت آن از مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد، رها شدگی را در این بخش رفع کرد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: مداخله دولت در امر مسکن یک اقدام عاقلانه بود، چرا که باید نسبت به حل این مشکل اقدام می کرد.

وی به مشکلات موجود برای قیمت گذاری مسکن اشاره کرد و گفت: می توانستیم بگوییم به ما چه و به نوعی جا خالی بدهیم، ولی یک مدل دیگر هم این است که وارد میدان شویم و با وجود همه مسائلی که هست اقدام کنیم، چرا که سیاست دولت سیزدهم جا خالی دادن نبود.

بذرپاش با بیان اینکه در موضوع مسکن دنیا در حال استفاده از ابزارهای مختلف است، تصریح کرد: در کشور هم اینچنین است، ولی قانون اجرا نمی شد.

ولی دولت فعلی درصدد اجرای محرک هایی مانند مالیات بر خانه های خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دولت در بخش مسکن جا خالی دادن نیست

سیاست دولت در بخش مسکن جا خالی دادن نیست