مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-11اقتصادي

افزایش 7 درصدی ترددهای اربعین در جاده های همدان


رییس پلیس راه استان همدان از افزایش هفت درصدی ترددهای اربعین در جاده های این استان خبر داد و گفت: در طرح اربعین امسال (27 مرداد تا 18 شهریور ماه 1402) 22میلیون تردد با سامانه های تردد شمار به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال 7 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان از افزایش هفت درصدی ترددهای اربعین در جاده های این استان خبر داد و گفت: در طرح اربعین امسال (27 مرداد تا 18 شهریور ماه 1402) 22میلیون تردد با سامانه های تردد شمار به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال 7 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ علی فکری اظهار کرد: امسال برای جابه جایی زوار اربعین هزاران دستگاه از ناوگان حمل ونقل عمومی شامل: اتوبوس، میدل باس و سواری برای جابه جایی زائرین استفاده شد که این جابه جایی ها نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی پلیس راه استان همدان، وی تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده امسال شاهد کاهش جانباختگان تصادفات جاده ای در محورهای استان به میزان 41 درصد بودیم که این نشانگر اقدامات موثر و جهادی همه دستگاه های خدمات رسان به ویژه پلیس راه و.

بوده است.

فکری یادآور شد: امسال برای اولین بار اجرای خط کشی دو جزیی و خط کشی بصورت سه خطه در محورهای شریانی استان انجام شد که در همین راستا هزار و 900 کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی ترددهای اربعین در جاده های همدان

افزایش 7 درصدی ترددهای اربعین در جاده های همدان