مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-15بين الملل

زلزله مراکش : 2946 کشته و 5674 زخمی تاکنون/ 50 هزار خانه تخریب شدند


دولت مراکش پرداخت تسهیلات مالی مستقیم جهت تسریع روند ساخت یا بازسازی خانه های ویران شده بر اثر زلزله را تصویب کرد و پادشاه مراکش خواهان اقدامات سریع دولت این کشور در راستای حفظ کرامت شهروندان مراکش شد.

- دولت مراکش پرداخت تسهیلات مالی مستقیم جهت تسریع روند ساخت یا بازسازی خانه های ویران شده بر اثر زلزله را تصویب کرد و پادشاه مراکش خواهان اقدامات سریع دولت این کشور در راستای حفظ کرامت شهروندان مراکش شد.

پس از زلزله شدید اخیر مراکش، دولت این کشور طرحی فوری برای اسکان زلزله زدگان و بازسازی مناطق فاجعه زده را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ پس از زلزله شدیدی که جمعه گذشته مراکش را لرزاند و به کشته شدن 2946 نفر، زخمی شدن 5674 تن و تخریب 50 هزار خانه انجامید، دربار پادشاهی مراکش طرحی فوری برای اسکان زلزله زدگان و بازسازی مناطق فاجعه زده را تصویب کرد.

بر این اساس در نشست هیئت دولت مراکش با حضور محمد ششم، پادشاه مراکش، طرح اسکان موقت در مناطق زلزله زده با درنظرگرفتن چالش های متعدد از جمله، ریزش باران و کاهش دمای هوا به تصویب رسید.

همچنین دولت مراکش پرداخت تسهیلات مالی مستقیم جهت تسریع روند ساخت یا بازسازی خانه های ویران شده بر اثر زلزله را تصویب کرد و پادشاه مراکش خواهان اقدامات سریع دولت این کشور در راستای حفظ کرامت شهروندان مراکش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله مراکش : 2946 کشته و 5674 زخمی تاکنون/ 50 هزار خانه تخریب شدند

زلزله مراکش : 2946 کشته و 5674 زخمی تاکنون/ 50 هزار خانه تخریب شدند