مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-24سياسي

ورود دولت به امر خنثی سازی تحریم ها ارزشمند است


امام جمعه بجنورد با اشاره به گام های مثبت دولت برای کاهش مشکلات، گفت: دولت به عرصه خنثی سازی تحریم ها ورود پیدا کرده که امری ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر پنج شنبه در شورای اداری خراسان شمالی که با حضور وزیر بهداشت در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهید رجایی و باهنر با اقدامات خود برای همه دولت مردان به یک الگو تبدیل شدند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به مردمی بودن دولت فعلی، گفت: رییس جمهور در بحران های مختلف به صورت شخصی حضور در میدان دارد و در کنار مردم قرار می گیرد.

وی ساده زیستی، دوری از اشرافیت و فساد ستیزی را امری لازم برای مدیران دولتی دانست و افزود: دولت به عرصه خنثی سازی تحریم ها ورود پیدا کرده که امری ارزشمند است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به بازگشایی فضاهای جدید تجارت در دولت سیزدهم، گفت: یکی از دولت مردان آمریکا گفته بود که ایران را طوری تحریم می کنیم که نتواند یک قطره نفت صادر کند اما اکنون کاملاً شکست خورده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: رییس دولت طی همین دو سال توسط بیش از 18 کشور دعوت شده است که نشان از ارتباط خوب دولت با جهان است.

وی افزود: دولت گذشته به دنبال رفع موانع تولید نبود اما اکنون شرایط تغییر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دولت به امر خنثی سازی تحریم ها ارزشمند است

ورود دولت به امر خنثی سازی تحریم ها ارزشمند است