مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-30اقتصادي

افتتاح تصفیه خانه شیرابه سکوی انتقال موقت زباله شهرداری ساری


به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طرح های متعددی مورد بهره برداری قرار گرفت، سایت تصفیه خانه بیولوژیکی شهرداری ساری با ظرفیت 40 مترمکعب نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طرح های متعددی مورد بهره برداری قرار گرفت، سایت تصفیه خانه بیولوژیکی شهرداری ساری با ظرفیت 40 مترمکعب نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

فرآیند تصفیه خانه به صورت بیولوژیکی ترکیبی (هوازی - بی هوازی) شیمیایی بوده که به منظور تصفیه شیرابه و جهت مصارف کشاورزی مطابق با استانداردهای زیست محیطی است.

شیرابه های تصفیه شده برای شستشوی حمل زباله، آبیاری فضای سبز و محیط های درخت کاری شده مورداستفاده قرار می گیرد.

پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهرساری در این آیین با بیان اینکه شهرداری ساری با توجه به مشکلات پیش رو و بدهی های از گذشته اما توانست با احداث این تصفیه خانه بخشی از مشکلات این حوزه را مرتفع کند، خاطرنشان کرد: وجود شیرابه در سکوی زباله و آلایندگی آن موجب نارضایتی شهروندان بود که اجرای این پروژه تا حد زیادی این مشکل را مرتفع کرد.

رییس شورای اسلامی شهرساری از زباله به عنوان معضل اصلی نام برد و گفت: ماهیانه 10 میلیارد تومان برای حمل زباله مرکز استان هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تصفیه خانه شیرابه سکوی انتقال موقت زباله شهرداری ساری

افتتاح تصفیه خانه شیرابه سکوی انتقال موقت زباله شهرداری ساری