مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-30اقتصادي

ممیزی تنها راهکار مدیریت بهینه آب است/ آغاز بارکدگذاری در روستاهای لرستان


تمام اشتراکات شهری بارکد دارند و در روستاهای خرم آباد به عنوان پایلوت کار بارکدگذاری آغاز و این امر در سایر روستاهای استان در دست اقدام است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آبفای لرستان گفت: تمام اشتراکات شهری بارکد دارند و در روستاهای خرم آباد به عنوان پایلوت کار بارکدگذاری آغاز و این امر در سایر روستاهای استان در دست اقدام است.

یاسر اکبریان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث مصرف آب الگو داریم و مشترکانی که زیرالگوی تعیین شده مصرف می کنند 42 درصد بوده و از مزایای کم مصرفی بهره مند هستند.

وی در خصوص استفاده از آب شرب برای باغات و اراضی کشاورزی، با بیان اینکه در روستاهای لرستان برای باغات و اراضی کشاورزی از آب شرب استفاده می کنند و میزان مصرف بیش از مقداری است که مورد نیاز روستاهاست، اضافه کرد: سال گذشته 8000 انشعاب مجاز شدند و برنامه امسال روی 10 تا 12 هزار انشعاب است.

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان در خصوص استفاده غیرمجاز از آب در حاشیه شهرهای لرستان، بیان کرد: متاسفانه اهالی حاشیه شهرها استفاده غیرمجاز از آب دارند و اکثر غیرمجازها خارج از طرح هستند و جلساتی را تشکیل دادیم تا جلوی غارت آب گرفته و مصرف بهینه شود.

اکبریان گفت: هم اکنون در استان 603 هزار و 570 اشتراک آب وجود دارد که اشتراک شهری 456 هزار و 631 و اشتراک روستایی 174 هزار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممیزی تنها راهکار مدیریت بهینه آب است/ آغاز بارکدگذاری در روستاهای لرستان

ممیزی تنها راهکار مدیریت بهینه آب است/ آغاز بارکدگذاری در روستاهای لرستان