مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-28اقتصادي

ارزآوری یک میلیون دلاری صادرات محصولات دانش بنیان خراسان جنوبی


رییس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از صادرات محصولات دانش بنیان استان به 10 کشور خبر داد و گفت: طی سال گذشته این محصولات به ارزش یک میلیون و 120 هزار دلار صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن مجیدی صبح دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دولت بیان کرد: در حال حاضر 4 مرکز رشد در استان فعال است.

وی با بیان اینکه در مرکز بیرجند 91 واحد فناور، مرکز فردوس 35 واحد، قاین 29 و طبس 9 واحد فناور حضور دارند، افزود: در مجموع تعداد واحدهای فناور استان 205 واحد بوده که در دولت سیزدهم شرکت های امور موسساتی 60 درصد و دانش بنیان ها 65 درصد افزایش یافته است.

مجیدی از صادرات محصولات دانش بنیان خراسان جنوبی به 10 کشور خبر داد و گفت: سال 1401 این محصولات به ارزش یک میلیون و 120 هزار دلار به کشورهای دیگر صادر شد.

وی با بیان اینکه نرم افزارهای آموزشی، محصولات پتروشیمی، محصولات پلیمری، فرآورده های دام و طیور، ابزار سنجش الکترونیک و محصولات فرآوری شده صنایع غذایی از جمله محصولات صادر شده است، گفت: این محصولات عمدتا به کشورهای افغانستان، پاکستان، کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق صادر شدند.

رییس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی از راه اندازی سامانه نان ، سامانه نظام ایده ها و نیازها، بیان کرد: در راستای راه اندازی این سامانه، دستگاه ها، مجموعه ها و صنایع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری یک میلیون دلاری صادرات محصولات دانش بنیان خراسان جنوبی

ارزآوری یک میلیون دلاری صادرات محصولات دانش بنیان خراسان جنوبی