مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-23حوادث

آغاز فعالیت کارآگاهان خبره پلیس آگاهی در پی جویی پرونده های معوق


رییس پلیس آگاهی فراجا از آغاز به کار کارآگاهان خبره وابسته پلیس آگاهی در پی جویی، پرونده های معوق خبر داد و گفت: پرونده های سرقت در اولویت رسیدگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد قنبری در آیین آغاز به کار افسران و کارآگاهان خبره وابسته پلیس آگاهی در پی جویی، کشف و تعیین تکلیف پرونده های معوق با بیان اینکه در تمام دنیا 100 درصد پرونده های جرایم به طور کامل کشف نمی شود، اظهار داشت: با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد طبیعتاً در طول سال پرونده هایی که از سنوات قبل تحت عنوان پرونده های معوق در پلیس آگاهی وجود دارد مال باختگانی را دارند که نیاز به پیگیری است.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم توان افزایی در پلیس آگاهی داشته باشیم ظرفیت بالقوه بسیار قوی به نام کارآگاهان با تجربه را داریم؛ ممکن است آنها بعد از طی سال ها خدمت از نظر جسمی تغییر کنند ولی ذهن آنها همچنان پایدار و ماندگار است که ما از تجربه آنها برای پی جویی پرونده های راکد استفاده می کنیم.

رییس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به پی جویی، کشف و تعیین تکلیف پرونده های معوق پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: پرونده هایی که در سنوات قبل کشف نشدند در اختیار این کارآگاهان قرار می گیرد و تحت نظارت این پلیس در جهت کشف اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت کارآگاهان خبره پلیس آگاهی در پی جویی پرونده های معوق

آغاز فعالیت کارآگاهان خبره پلیس آگاهی در پی جویی پرونده های معوق