مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-01بين الملل

تشدید درگیری قبایل عرب و قسد در دیرالزور/ عشایر سوریه بسیج عمومی اعلام کردند


بر اساس آنچه در شبکه های اجتماعی منتشر شده در جریان درگیری بین «نیروهای دموکراتیک سوریه» (SDF) (قسد) و افراد مسلح وفادار به قبایل عرب در حومه دیرالزور، - بر اساس آنچه در شبکه های اجتماعی منتشر شده در جریان درگیری بین نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) (قسد) و افراد مسلح وفادار به قبایل عرب در حومه دیرالزور، ده ها خودروی زرهی ساخت آمریکا به آتش کشیده شد.

همچنین درگیری ها برای ششمین روز متوالی بین نیروهای دموکراتیک سوریه از یک سو و اعضای شورای نظامی دیرالزور و اعضای قبایل عرب از سوی دیگر در بیشتر مناطق حومه دیر الزور واقع در کانتون جزیره سوریه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در پی دستگیری احمد الخبیل، رهبر شورای نظامی دیرالزور، معروف به ابو خوله ، درگیری ها بین نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در حومه دیرالزور و افراد مسلح وفادار به قبایل عرب در این مناطق شدت گرفت.

بیشتر این درگیری ها در مناطق الشحیل، الذیبان و السوسه، العزبه، البصیره، جدید بکاره در حومه شمالی، شرقی و غربی دیرالزور رخ داده است.

در ویدئوهایی که به طور گسترده در کانال های تلگرامی منتشر شده کودکان یک وسیله نقلیه آمریکایی را پس از سوزاندن آن از بین می برند همچنین ویدیویی دیگر نشان می دهد که سایر خودروهای زرهی هاموی منهدم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید درگیری قبایل عرب و قسد در دیرالزور/ عشایر سوریه بسیج عمومی اعلام کردند

تشدید درگیری قبایل عرب و قسد در دیرالزور/ عشایر سوریه بسیج عمومی اعلام کردند