مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-18حوادث

مصدومیت 7 نفر در آستارا در پی تخریب پل سیبلی


فرماندار آستارا با اشاره به تخریب پل سیبلی در محور مواصلاتی آستارا به تالش گفت: بر اثر ریزش پل دو خودرو به رودخانه سقوط و تاکنون هفت نفر در سطح شهرستان مصدوم شده اند.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با اشاره به تخریب پل سیبلی در محور مواصلاتی آستارا به تالش گفت: بر اثر ریزش پل دو خودرو به رودخانه سقوط و تاکنون هفت نفر در سطح شهرستان مصدوم شده اند.

محمدرضا شهاب زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه سقوط دو خودرو به داخل رودخانه سیبلی و مصدومیت دو سرنشین این خودرو اظهار کرد: در حال حاضر مسیر آستارا به تالش به صورت یک طرفه باز است و تمامی مصدومان به بیمارستان ها مراجعه و درمان سرپایی شده اند.

وی شدت بارش ها را یادآور شد و افزود: شدت بارش ها به گونه ای بوده که بخش قابل توجه ای از شهرستان آستارا دچار آبگرفتگی شده است.

فرماندار آستارا با اشاره به حضور مدیر کل بحران، مدیر عامل جمعیت هلال و همچنین مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در این شهرستان و بررسی میزان خسارت ها و نحوه امداد رسانی به حادثه دیدگان و سیل زدگان تصریح کرد: نانوایی های سطح شهرستان پخت نان فوق العاده را آغاز و ارسال آن به مناطق حادثه دیده در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 7 نفر در آستارا در پی تخریب پل سیبلی

مصدومیت 7 نفر در آستارا در پی تخریب پل سیبلی