مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-09سياسي

بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار مجلس قرار گرفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود و قرار است در این هفته ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد .

- گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور در دستور کار هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود و قرار است در این هفته ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرز نشینان بررسی شود.

همچنین گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابی مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت در دستور کار هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار مجلس قرار گرفت