مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-24اقتصادي

ارتقای ایمنی جاده های دومین استان پُرتردد کشور


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به اینکه مازندران دومین استان پرتردد کشور است، گفت: ارتقای ایمنی سطح راه های استان جز برنامه های مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به مناسبت هفته دولت در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ارتقای ایمنی سطح راه های استان جز برنامه های مهم است، اظهار کرد: مازندران دومین استان پرتردد کشور است، با برنامه ریزی های بسیار مدون و مطالعات کارشناسی برای ارتقای ایمنی راه ها را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بیان کرد: نهضت ملی ارتقای ایمنی و سطح سرویس راه ها را تدوین کردیم که نگاه پروژه های ما ایمن محور شد تا 20 دستگاه دوربرگردان و زیرگذر را در دستور کار قرار دهیم .

جهانیان اضافه کرد: همچنین ارتقای ایمنی و سطح سرویس 300 کیلومتر از راه های پرتردد شریانی اصلی و فرعی و حفاظ میانی به طول 80 کیلومتر و تعریض 25 کیلومتری از راه ها در نقاط پرخطر را در دستور کار قرار دادیم.

وی یادآور شد: طی دو سال اخیر توانستیم سطح سرویس 330 کیلومتر از راه ها را ارتقا دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام اینکه حدود 45 کیلومتر از سطح راه های شریانی به سمت روکش حفاظتی بهسازی کردیم، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ایمنی جاده های دومین استان پُرتردد کشور

ارتقای ایمنی جاده های دومین استان پُرتردد کشور