مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-09فرهنگي

بیوگرافی ایلان ماسک نیامده به صدر پرفروش ها رسید


در حالی که قرار است بیوگرافی ایلان ماسک 12 سپتامبر منتشر شود، این کتاب پیش از انتشار در صدر فهرست کتاب های پرفروش قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، والتر آیزاکسون، نویسنده و تاریخ نگار سرشناسی که بیوگرافی برخی از قدرتمندترین چهره های تاریخ، از استیو جابز تا آلبرت اینشتین را نوشته، به زودی کتاب خود درباره ایلان ماسک را منتشر خواهد کرد.

این کتاب زندگینامه ای که عنوانش هم ایلان ماسک است، قرار است 4 روز دیگر منتشر شود و در حالی که امکان پیش خرید آن در آمازون فراهم شده، در حال حاضر به پرفروش ترین کتاب آمازون بدل شده است.

برای خلق این کتاب آیزاکسون این کارآفرین میلیاردر را به مدت دو سال، از طریق کارخانه های اسپیس ایکس و تسلا و حضور در جلسات هیات مدیره دنبال کرد و در همان حال ساعت ها برای مصاحبه با او، خانواده، دوستان، همکاران و مخالفانش وقت گذاشت.

هدایت جهان به عصر وسایل نقلیه الکتریکی، اکتشافات فضایی خصوصی و هوش مصنوعی و تصاحب توییتر که اکنون با نام X خوانده می شود، از جمله کارهایی است که ماسک در حین همین 2 سال انجام داده است.

همان طور که آیزاکسون در مصاحبه های متعددی که قبل از انتشار کتابش در آن شرکت کرده گفته است، به دوران کودکی ماسک در بسیاری از کتاب ها پرداخته شده و روشن است که ماسک در آفریقای جنوبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیوگرافی ایلان ماسک نیامده به صدر پرفروش ها رسید

بیوگرافی ایلان ماسک نیامده به صدر پرفروش ها رسید