مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:312023-08-25سياسي

امام جمعه ساری خواستار شد؛ تسریع در پرداخت مطالبات گندم گندم کاران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، با بیان اینکه در آستانه اربعین شهادت حسینی و آغاز هفته دولت قرار داریم، اظهار کرد: گرچه رجایی، باهنر و سردار سلیمانی رفتند؛  اما راه رجا بسته نیست؛ ریشه انقلاب اسلامی و ایمان و احساسات پاک انقلابی مردم و عشق به شهادت، ولایت است.

وی با تسلیت شهادت شهید رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید هر دو الگوی شاخص بودند که شهادت شان به دست منافقان کوردل بوده و امیدواریم راه شان پررهرو باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال شاهد خبرهای خوبی ازسوی مسؤولان باشیم، اضافه کرد: موقعیت های بسیار خوبی در حوزه عمران و آبادانی، رسیدگی به امور کشور و مردم انجام گرفته که امیدواریم با جهاد تبیین برای مردم بازگو شود.

محمدی لایینی با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد: از برخی از مرزها چه در شرق چه در شمال، شمال غرب و غرب با برخی از ناامنی ها و دست هایی برای ایجاد اغتشاشات هستیم که حفظ امنیت مردم یکی از وظایف حکام است.

وی با بیان اینکه مساله امنیت بسیار مهم است و یکی از اهداف دشمنان از اغتشاشات ناامن کردن جامعه است، تصریح کرد: اگر جامعه ناامن شود نه تولید و کار و کاسبی و صنعت انجام می شود و نه توزیع درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساری خواستار شد؛ تسریع در پرداخت مطالبات گندم گندم کاران

امام جمعه ساری خواستار شد؛ تسریع در پرداخت مطالبات گندم گندم کاران