مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-04اجتماعي

تاکنون بیش از 500 هزار نفر از مرز خسروی خارج شده اند


امسال تا کنون بیش از 500 هزار نفر از طریق مرز خسروی خارج شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی معصوم بیگی رییس بازرسی کل فراجا، اظهارداشت: مأموریت اربعین یک اندوخته و ذخیره معنوی برای کارکنان انتظامی شرکت کننده است و امیدوارم همه کارکنان از اجر خدمت به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بهره مند شوند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب خدمت رسانی در مرز خسروی، گفت: در مرز خسروی همه پای کار هستند، مرزبانی استان به معنای واقعی کلمه دیپلماسی مرزی و تعامل سازنده و کارسازی با کشور همسایه برقرار کرده و همزمان مأموریت حفاظت از مرز نیز با هوشیاری کامل در حال انجام است.

رییس بازرسی کل فراجا در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی قدردانی کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی در راستای آموزش زائران، اطلاع رسانی و همچنین به تصویر کشیدن و پوشش اقدامات و فعالیت های فراجا توسط معاونت فرهنگی اجتماعی در حال انجام است.

سردار معصوم بیگی همچنین از اقدامات و فعالیت های شبانه روزی انجام شده توسط مجموعه های یگان ویژه، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس راهور، پلیس راه و سایر قسمت های انتظامی که مجاهدانه در مأموریت اربعین در حال تلاش هستند، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون بیش از 500 هزار نفر از مرز خسروی خارج شده اند

تاکنون بیش از 500 هزار نفر از مرز خسروی خارج شده اند