مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 22:552023-09-22اجتماعي

مدارس و ادارات سیستان و بلوچستان تعطیل شد


وزش باد شدید همراه با گرد و خاک باعث شد اداره کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تمام مدارس و ادارات شمال استان شامل شهرستان های زابل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در این باره گفت: بر اساس اعلام هواشناسی استان از 28 شهریور ماه جاری شاهد باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شمالی هستیم که با توجه به شدت این پدیده و برای حفظ سلامت عمومی ، فردا /شنبه/ مدارس تمام مقاطع و نیز ادارات پنج شهرستان شمالی تعطیل است.

مجید محبی اظهار کرد: طی چند روز اخیر یک هزار و 346 نفر از مردم پنج شهرستان شمال سیستان و بلوچستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز (به سبب مشکلات تنفسی) راهی مراکز درمانی شدند که از این تعداد 90 نفر همچنان بستری هستند.

وی افزود: مشکل تنفسی، قلبی و چشمی از عمده مشکلات این افراد است.

در همین پیوند مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در آخرین روز از فصل تابستان سرعت باد در زابل به 101 کیلومتر بر ساعت رسید که شعاع دید افقی را به 50 متر کاهش داد.

محسن حیدری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همچنین در تداوم وزش بادهای 120 روزه سیستان در شهرستان زهک سرعت باد به 85 کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را تا 200 متر کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و ادارات سیستان و بلوچستان تعطیل شد

مدارس و ادارات سیستان و بلوچستان تعطیل شد