مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-13اقتصادي

6 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های سیستان و بلوچستان آزاد شدند


مدیرکل زندان ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: 6 زندانی جرائم غیرعمد استان از ابتدای سال جاری تاکنون با تامین 2 میلیارد و 722 میلیون ریال، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل زندان ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: 6 زندانی جرائم غیرعمد استان از ابتدای سال جاری تاکنون با تامین 2 میلیارد و 722 میلیون ریال، آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند.

محمدحسین خسروی در گفت وگو با ایسنا افزود: هم اکنون 48 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های سیستان و بلوچستان به سر می برند که از این تعداد محکومان غیرعمد 24 نفر مهریه و نفقه، 23 نفر بدهی مالی غیرعمد و یک مددجو نیز به علت تصادفات رانندگی را شامل می شوند که برای آزادی آنان بدون احتساب گذشت از شُکات 596 میلیارد ریال لازم است.

وی بیان کرد: با اقدام هایی که در راستای فرهنگ سازی در سال های اخیر با مشارکت رسانه ها و مردم در سطح استان انجام شد شاهد کاهش چشمگیر ورود زندانیان جرائم غیر عمد به زندان ها هستیم.

مدیرکل زندانها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: از مردم نیکوکار استان خواهشمندیم تا با همدلی و بخشش در راه خدا همیشه و در همه جا گره گشای مشکل های دیگر همشهریان و مستمندان باشند و همچنان از طریق واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب های ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های سیستان و بلوچستان آزاد شدند

6 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های سیستان و بلوچستان آزاد شدند