مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-02بين الملل

دیدار سران حماس و جهاد اسلامی با سید حسن نصرالله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کردند.

- نایب رییس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با دبیرکل حزب الله درباره جدیدترین تحولات فلسطین اشغالی گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و صالح العاروری نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کردند.

براساس گزارش امروز (شنبه) وبگاه الاعلام الحربی شاخه لبنان، سه طرف در این دیدار جدیدترین تحولات سیاسی بخصوص تحولات فلسطین را مورد بحث و برررسی قرار دادند و اوضاع کرانه باختری و تشدید اقدامات مقاومت در این منطقه و همچنین تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی را ارزیابی کردند.

طبق این گزارش، سران مقاومت تاکید کردند موضع تمام اعضای محور مقاومت در خصوص مبارزه با دشمن صهیونیستی، اشغالگری ها و قلدری های این رژیم ثابت است و هماهنگی ها و ارتباط روزانه و دائم جنبش های مقاومت به ویژه در فلسطین و لبنان به منظور پیگیری تحولات سیاسی، امنیتی و نظامی و اتخاذ تصمیم مناسب از اهمیت برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سران حماس و جهاد اسلامی با سید حسن نصرالله

دیدار سران حماس و جهاد اسلامی با سید حسن نصرالله